Knin, povijesni grad u zaleđu Pakoštana
Grad Knin se prvi put spominje u 10. stoljeću od strane bizantskog cara Konstantina VII. Porfirogeneta, u njegovom djelu De administrando imperio (Upravljanje carstvom), kao centar županije Tnena. No život je u užem i širem području Knina mnogo stariji, što pokazuju brojni arheološki nalazi. Knin je u prošlosti bio utvrđeni grad koji je po položaju, obrambenoj snazi i naoružanju bio najmoćnija tvrđava u Dalmaciji. Od osnivanja, Knin se branio od mnogih neprijatelja o čemu svjedoči dobro očuvana kninska tvrđava s čvrstim bedemima. Branitelji su tvrđavu stalno dograđivali prema tadašnjim obrambenim potrebama. Bio je jedno od sjedišta hrvatskih kraljeva, i to glavno sjedište, jer se iz Knina sigurnije moglo vladati područje i Liburnije i Dalmacije o čemu svjedoči veći broj crkvenih objekata na kninskom području sagrađenih u doba kneza Trpimira
Grad Knin je smješten u kraškom polju bogatom izvorima i omeđenom planinama kroz koje protječe sedam rijeka. Raskrižje je cestovnih pravaca jadranske i kopnene Hrvatske te treće raskrižje željezničkih putova u Republici Hrvatskoj. . Knin Dobro je prometno povezan s velikim hrvatskim pomorskim lukama Splitom (100km), Šibenikom (60km) i Zadrom a (100km) iz kojih roba i materijalna dobra željezničkim pravcima nastavljaju put prema unutrašnjosti Hrvatske i Republici Bosni i Hercegovini.
Međunarodne zračne luke Split i Zadar nalaze se samo sat vožnje od Knina. Knin je povezan i s novom autocestom Zagreb-Split priključkom kod Šibenika, udaljenim od Knina 40 minuta vožnje, te Tunelom Sveti Rok kod Gračaca koji vodi dalje prema državnoj cesti D1. Knin okružju iznimno očuvane prirodne ljepote te povijesne znamenitosti i arheološka nalazišta.